Piet Schaper wint sluitingswedstrijd

Zondag, 4 november 2018

Zondag 4 november werd de sluitingswedstrijd gevist in het Amsterdam Rijnkanaal bij de voormalige kersenboomgaard.

10 vissers waren om 8 uur aanwezig voor de loting. Om 9 uur klonk het beginsignaal en al snel werden de eerste vissen gevangen. Piet Schaper, vissend op plaats nummer 1 had de beet er direct goed in. Na 4 uur vissen bleek hij dan ook het hoogste gewicht te hebben. Met 8900 gram werd hij winnaar van deze wedstrijd gevolgd door Peter Bruggeman met 6940 gram. Sil Helsdingen werd derde met 6720 gram.
Iedereen had vis en de tien aanwezige vissers vingen bij elkaar bijna 55 kilo vis. Een goed vooruitzicht voor de winterwedstrijden die aanstaande zondag beginnen.