Arnold Hensbroek wint Adrie Vermeulen beker 2019

Zondag, 14 april 2019

Op 4 april werd de eerste competitiewedstrijd van 2019 gevist. Twaalf vissers waren om 7.30 uur aan de waterkant in afwachting van de loting. Peter had echter ruzie met zijn wekker gehad en dus moest er met de loting wat worden geïmproviseerd.

Uiteindelijk konden we toch om 8:30 beginnen met de wedstrijd. Het was al snel duidelijk dat de vissen alleen op de lage nummers werden gevangen. Arnold Hensbroek wist de wedstrijd te winnen met ruim 5400 gram. Hij mag het komend jaar de Adrie Vermeulen beker, behorend bij de eerste wedstrijd, op de schoorsteenmantel tentoonstellen.

Arnold gefeliciteerd