Ruud Westerterp wint in de Eem

Zondag, 5 mei 2019

17 vissers waren om 6:30 uur aanwezig bij de Eem, locatie Daatselaar voor de loting.

Na een lange wandeling naar het water konden de spullen worden geïnstalleerd. Onder wisselende weersomstandigheden zoals zon, regen, hagel en harde wind werd in totaal ruim 80 kilo vis gevangen waaronder enkele zeer grote brasems.

Ruud Westerterp viste zeer sterk in het midden van het parcours en won de wedstrijd met ruim 15 kilo gevolgd door Patrick van Biemen met 12,8 kilo en Ad Slijters met 12 kilo. De volledige uitslag vind je onder de menubutton wedstrijden.