Peter Bruggeman wint vijfde competitiewedstrijd

Zondag, 23 juni 2019

Op zondag 23 juni de vijfde competitiewedstrijd. Vanwege vergunningperikelen werd uitgeweken naar het Amsterdam Rijnkanaal.

Elf vissers waren aanwezig. Het weer werkte goed mee maar de vissen hadden weinig zin vandaag.  Opvallend is dat er alleen kleine vis werd gevangen en geen enkele brasem. Na weging bleek dat Peter Bruggeman het meeste gewicht had. Met 4420 gram was de eerste prijs voor hem. Tweede werd Sil Heldingen met 3000 gram gevolgd door Pedro Bertomeu met 2960 gram.
Dit was de laatste competitiewedstrijd voor de zomervakantie. De eerstvolgende competitiewedstrijd is op 8 september in de Eem, locatie Zuidereind.