Ruud Westerterp wint zesde competitiewedstrijd

Zondag, 8 september 2019

13 vissers verzamelden om 6.30 uur aan de waterkant. We visten vandaag in de Eem aan het Zuidereind.

Het weer was prima met weinig wind in de rug. De vis werkte ook goed mee en bijna alle vissers kregen vele aanbeten die vaak moeilijk te verzilveren waren. Er werd overwegend kleine brasem en voorn gevangen. De aantallen waren goed, het gewicht iets minder. Ruud Westerterp viste wederom sterk in de Eem. Hij won de wedstrijd met 8860 gram, gevolgd door Ad Blom met 6840 gram. Michael Helsdingen wist de derde plaats te bemachtigen met 6640 gram.
Met nog één wedstrijd te gaan is het spannend voor de eerste drie plaatsen. Ruud gaat fier aan kop maar is de laatste wedstrijd wegens vakantie afwezig. Met 40 punten erbij zal hij dus kansloos zijn voor de eindoverwinning. Ad Blom heeft daarom de beste papieren voor de eindoverwinning maar in de Bongenaar kunnen rare dingen gebeuren. 29 september vissen we daar de laatste wedstrijd van dit seizoen.

Complete uitslag en tussenstand onder de menubutton wedstrijden.