Carl Benz wint laatste competitiewedstrijd, Ad Blom kampioen

Zondag, 29 september 2019

Slechts 10 vissers trotseerden de regen en waren om 7:30 uur aanwezig voor de loting.

De regen viel de eerste uren met bakken uit de lucht maar de aangekondigde windstoten bleven gelukkig uit. Hier en daar werd een aardig visje gevangen. Carl Benz buitte zijn kopplek prima uit en won de wedstrijd met 9480 gram. Peter Bruggeman werd tweede met 6580 gram gevolgd door Fred Schouten met 6540 gram.
Ad Blom eindigde op een zesde plek, genoeg voor de eindoverwinning in de competitie. Met 25 punten mag hij zich kampioen van 2019 noemen. Patrick van Biemen en Peter Bruggeman volgen met beide 29 punten. Omdat Patrick meer gewicht heeft is hij tweede geworden.