Hein den Hollander en Sil Helsdingen winnen koppelwedstrijd

Dinsdag, 5 november 2019

Op zondag 13 oktober werd de jaarlijkse koppelwedstrijd gevist. Plaats van handeling, de Eerste Aanleg in Breukelen.

Slechts zes vissers waren aanwezig om onder prima omstandigheden met de boot het water op te gaan. De vangsten waren matig. Na de weging werden Sil Helsdingen en Hein den Hollander als koppel geloot. Met een gezamenlijk vangstgewicht van 11930 gram werden zij de winnaars van deze wedstrijd. Remko Bicker en Piet Schaper werden tweede met 10800 gram. Ed Dorresteyn en Carl Benz sloten de rijen met 8420 gram.