Peter Bruggeman wint sluitingswedstrijd

Dinsdag, 5 november 2019

Zondag 3 november werd de sluitingswedstrijd gevist in het Amsterdam Rijnkanaal bij de voormalige kersenboomgaard.

Negen vissers waren om 8 uur aanwezig voor de loting. Het weer werkte goed mee, weinig wind en een prima temperatuur. De vis had er ook wel zin in. Al snel na het beginsignaal werden de eerste vissen gevangen. Alle vissers kregen regelmatig aanbeten die vaak moeilijk te verzilveren waren. De wedstrijd werd gewonnen door Peter Bruggeman met 6060 gram. Ad Blom werd tweede met 5700 gram, gevolgd door Ad Slijters met 5120 gram. De vangsten bestonden voornamelijk uit kleine brasems en voorn. Slechts een enkele grotere brasems kon worden gehaakt. Al met al mooie vooruitzichten voor de winterwedstrijden die aanstaande zondag beginnen op dezelfde locatie.