Peter Costerus wint eerste winterwedstrijd

Maandag, 11 november 2019

16 vissers hadden het ijs van de autoruiten gekrabd om deel te nemen aan de eerste winterwedstrijd.

Al snel na het beginsignaal werd duidelijk dat het vandaag moeilijk zou worden om een visje te vangen. Of het kwam door de ingetreden nachtvorst of de naar het oosten gedraaide wind zullen we nooit weten. Enkel in het eerste en laatste uur werd er hier en daar een visje gevangen. Na vijf uur vissen bleek dat Peter Costerus de winnaar van deze wedstrijd is geworden. Met 2520 gram bleef hij Jan van de Berg en Gert van Vulpen voor.  De complete uitslag staat onder het kopje wedstrijden.

Op 24 november de volgende wedstrijd. We hopen op eenzelfde mooie opkomst en dat de vissen wat meer willen meewerken.