Ed Dorresteijn en Wim Steppé winnaars kerstkoppel

Maandag, 9 december 2019

Op zondag 8 december werd de traditionele kerstkoppelwedstrijd gevist.

Met negen koppels werd er geloot. De verwachtingen waren hoog gespannen door de redelijk goede vangsten van twee weken geleden. Het werd echter al snel duidelijk dat de vis inmiddels met kerstreces was. Er werd hier en daar een visje gevangen maar overwegend bleven de feedertoppen bewegingsloos.Na twee uur vissen werd een korte pauze ingelast, Ruud Westerterp trakteerde de aanwezige vissers op een lekkere kop erwtensoep.  Dank hiervoor Ruud!

Om 13:30 uur kon er gewogen worden en bleek dat Ed Dorresteijn en Wim Steppé een goed laatste uur hadden gehad. Met 5880 gram wonnen zij deze editie van de kerstwedstrijd. Ad Blom en Ruud Westerterp volgden met 4000 gram. De derde prijs was voor het koppel Carl Benz en Paul van Geijtenbeek. Deze drie koppels konden de goed gevulde boodschappentassen mee naar huis nemen.
De volledige uitslag vind je hier.
Voor alle deelnemers was er nog een mooie rollade gemaakt door Carl Benz. We kunnen weer terugkijken op een gezellige dag.

Namens het bestuur bedanken wij Ruud en Carl voor hun inzet om deze dag mogelijk te maken.