Arie Kwakernaak wint eerste winterwedstrijd van 2020

Zondag, 5 januari 2020

Zondag 5 januari stond de eerste winterwedstrijd van 2020 gepland.

Een mooie opkomst met 23 vissers die onder mooie omstandigheden aan de wedstrijd begonnen. Al snel werd hier en daar vis gevangen en opvallend was dat er gelukkig weer een aantal grote brasems werden gevangen. Arie Kwakernaak viste op de staart van het parcours een sterke wedstrijd en won afgetekend met 10400 gram. Sil Helsdingen eiste de tweede plaats op met 4980 gram, Pedro Bertomeu volgde met 4260 gram. De laatste twee prijzen waren voor Paul van Geijtenbeek en Jan van den Berg met respectievelijk 4080 en 3540 gram. Zes vissers hebben geen vis ter weging aangeboden. Een totaalvangst van ruim 44 kilo geeft hoop voor de volgende wedstrijden. De einduitslag vind je hier.