Levi van Delft wint ook vijfde winterwedstrijd

Maandag, 3 februari 2020

Ondanks de slechte weersvoorspellingen waren er toch nog 17 vissers aanwezig.

De vangsten van de afgelopen weken waren hoopvol dus begon iedereen ondanks de regen vol goede moed aan de wedstrijd. Het bleek een taaie visserij te worden. Of het komt door de wisselende stroming in het kanaal zullen we nooit weten maar de totaal vangst was iets meer dan de helft van de vorige wedstrijd. Toch ving iedereen vis al heeft niet iedereen zijn vangsten laten wegen. Levi van Delft won de wedstrijd met 7680 gram. Lucien de Rade werd tweede met 7040 gram. Ad Blom nam de derde prijs in ontvangst met 4820 gram. De laatste prijs ging naar Paul van Geijtenbeek met 4600 gram. De totale uitslag vind je hier.
Zondag 16 februari de volgende wedstrijd.