Lucien de Rade wint 7e winterwedstrijd

Maandag, 2 maart 2020

Zondag 1 maart werd de zevende winterwedstrijd gevist. Vanwege de zeer slechte gesteldheid van het parcours bij de kersenboomgaard werd uitgeweken naar de brug bij Schalkwijk.

Met een harde wind in de rug begonnen 20 vissers vol goede moed aan de wedstrijd. Direct na het startsignaal werden de eerste vissen gevangen. Bij velen vielen de aanbeten echter na een half uur volledig weg en kwamen ook niet meer terug. Lucien de Rade viste op plaats nummer 8 een ijzersterke wedstrijd en wist de wedstrijd te winnen met 11080 gram.  Ad Blom viste zich wederom in de prijzen en werd met 5620 gram tweede gevolgd door Dennis van den Berg, Johan Vermeulen en Paul van Geijtenbeek. De volledige uitslag vind je hier.

Op onderstaande foto's de prijswinnaars en Lucien met een mooi net vis.