Remko Bicker wint eerste competitiewedstrijd

Maandag, 31 augustus 2020

Zondag 30 augustus was het dan eindelijk zover.

16 vissers waren om 6.30 uur aanwezig voor de "Corona proof" loting. De wedstrijd begon onder een waterig zonnetje en met weinig wind. Op één na alle vissers kozen voor de feeder, alleen Hein durfde het aan de vaste hengel uit te pakken.
De brasems waren vandaag moeilijk te vangen. Slechts enkele exemplaren werden gevangen en als je bij de gelukkigen hoorde deed je gelijk mee  voor een hoge klassering. Naar mate de wedstrijd vorderde trok de wind stevig aan en werden de aanbeten moeilijk te verzilveren. Opvallend was dat er veel grote ruisvoorns werden gevangen.
Na weging bleek dat Remko Bicker vandaag met 5160 gram de beste was. Sil Helsdingen werd tweede met 4620 gram, Ad Blom viste 3640 gram ruisvoorns bij elkaar en werd derde. De laatste prijs was voor Patrick van Biemen met 3600 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op 13 september. Plaats van handeling: Merwedekanaal te Vianen.