Carl Benz wint tweede competitiewedstrijd

Maandag, 14 september 2020

Zondag 13 september werd de tweede competitiewedstrijd gevist.

Er werd gevist aan het Merwedekanaal in Vianen. Vanuit het verleden wisten we dat hier overwegend kleine vis werd gevangen. om 6:30 uur waren 16 vissers  aanwezig voor de loting. Onder prima weersomstandigheden klonk om 7:30 uur het beginsignaal. Het Merwedekanaal liet zich vandaag weer van haar slechte kans zien. Veel zeer kleine voorntjes en grondels kwamen boven water. Ving je een brasem dan zat je gelijk in de prijzen.  Carl Benz was vandaag de beste met 3600 gram. Ad Blom werd tweede met 2660 gram gevolgd door Arie van Delft met 2380 gram. Sil Helsdingen en Fred Schouten werden gedeeld vierde met 2260 gram. De volledige uitslag vind je hier. Al met al een dag om maar snel weer te vergeten!
De volgende wedstrijd is op 27 september in de Eem aan het Zuidereind. Let op: loten om 7:00 uur