Ad Blom winnaar derde wedstrijd

Maandag, 28 september 2020

Zondag 27 september is de derde wedstrijd van de competitie gevist.

De weersvoorspellingen waren niet best, toch waren 12 visser present voor de loting. Het viel uiteindelijk allemaal erg mee met het weer. Een harde wind achter de dijk in de rug en gelukkig geen regen. Na het startsignaal bleek al snel dat de vis er zin in had. Er stond een stevige stroming en er werd snel door alle deelnemers vis gevangen. Drie dames in een zeilboot vonden het blijkbaar erg leuk want ze hebben zeker twee uur rondjes gevaren voor onze neus. ( of konden ze het misschien niet zo goed?).

Ad Blom viste op de staart van het parcours en buitte deze plaats prima uit. Met 10380 gram wist hij de wedstrijd te winnen. Tweede werd Jan Geijtenbeek met 6340 gram gevolgd door Arie van Delft met 6220 gram. De vierde plaats ging naar Peter Bruggeman met 6120 gram. ( voortaan blieken toch maar scheppen......). De volledige uitslag vind je hier.