Patrick van Biemen wint vierde wedstrijd

Dinsdag, 13 oktober 2020

Zondag 11 oktober, de vierde wedstrijd van het seizoen.

13 vissers waren aanwezig bij "de Blauwe Brug" in Nieuwegein. Prima omstandigheden, mooi vlak water, wind in de rug, wat kon er fout gaan..... Dat bleek al snel. De "normale vissen" zoals voorn, brasem en bliek bleken vandaag niet aanwezig. Enkel zeer kleine grondels werden er gevangen.

De weegploeg had nog een hele klus om dit fatsoenlijk te kunnen wegen. Het weegnet is maar mee gewogen omdat anders de schaal niet uitsloeg. Toch vandaag ook weer een winnaar. Patrick van Biemen wist met 16 grondels een gewicht van 820 gram aan te bieden en won deze wedstrijd.  Ed Dorresteijn werd tweede met 12 grondels met een gewicht van  740 gram. Paul van Geijtenbeek werd derde en Peter Bruggeman vierde. Als je bedenkt dat het mee gewogen weegnet 590 gram weegt is dit een dag en een water om heel snel te vergeten! De volledige uitslag staat hier.