WE MOGEN WEER!!

Maandag, 7 juni 2021

Goed nieuws dit maal. Vanaf 5 juni mogen er weer onderlinge wedstrijden worden gevist.

We gaan direct  komende zondag, 13 juni beginnen omdat deze wedstrijd toch al op de agenda stond. Plaats van handeling: het Amsterdam Rijnkanaal bij Maarssen. We loten om 06:30 uur bij het (voormalige) rood/witte hek.
Het bestuur zal deze week bijeen komen en kijken of we het wedstrijdprogramma nog wat kunnen uitbreiden zodat we toch aan een competitie van minimaal zes wedstrijden kunnen komen. Houd deze site dus in de gaten. De agenda zal frequent worden bijgewerkt.