Willem en Jopie van Welderendag vervalt dit jaar, we gaan wel vissen.

Donderdag, 10 juni 2021

Helaas hebben we moeten besluiten dat onze traditionele van Welderendag dit jaar niet door kan gaan vanwege de nog steeds geldende beperkingen.

Deze dag staat altijd in het teken van gezellig samen zijn, een hapje en een drankje etc.
Zelfs als de aangekondigde versoepelingen op 30 juni zullen doorgaan mogen er nog maar acht personen samen zijn in binnen en buitenruimten. Volgend jaar zullen we de twee gemiste seizoenen ruimschoots goedmaken met een afsluitende barbecue of iets dergelijks.
Toch willen we op 4 juli wel gaan vissen. We zullen die dag een extra competitiewedstrijd inlasten op het parcours Kersenboomgaard. Loten om 6:30 uur .
We rekenen erop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.
Tevens hebben we besloten dat we buiten deze wedstrijd nog twee extra competitie wedstrijden inlasten. Op 12 september vissen we in de Angstel en op 31 oktober sluiten we het seizoen af in het Amsterdam Rijnkanaal in de Kersenboomgaard. Hierdoor hebben we met zeven wedstrijden toch een volwaardige competitie. Het volledige wedstrijdprogramma vind je hier.