Goede vangsten bij eerste competitiewedstrijd

Maandag, 14 juni 2021

Zondag 13 juni mochten we eindelijk weer een wedstrijdje vissen.

14 vissers waren om 6:30 uur aan de waterkant voor de loting. Onder een heerlijk zonnetje werd vol goede moed aan de wedstrijd begonnen. De vangstberichten waren niet positief maar zoals altijd is de ene dag de andere niet in het Amsterdam Rijnkanaal.
De vis werkte redelijk mee. Er werden enkele mooie brasems en redelijk veel kolblei gevangen. Ook de paling is inmiddels weer gearriveerd maar zoals bekend tellen die niet mee. Na het eindsignaal bleek dat Peter Bruggeman vandaag de beste was. Met ruim 11 kilo won hij de eerste wedstrijd gevolgd door Carl Benz, Piet Schaper en Ad Blom met allen ruim 10 kilo .Met een totaal vangstgewicht van ruim 74 kilo een mooie eerste wedstrijd. De volledige uitslag vind je hier.
De volgende competitiewedstrijd is op zondag 4 juli, wederom in het Amsterdam Rijnkanaal maar ditmaal bij de Kersenboomgaard.. Loten om 6:30 uur aan de waterkant.