Slechte vangsten bij tweede competitiewedstrijd

Maandag, 5 juli 2021

Zondag 4 juli waren er 16 vissers om 6.30 present voor de loting.

Prachtig weer hadden we en iedereen ging vol  goede moed naar zijn stek. De vis had er echter weinig zin in vandaag. Weliswaar hebben alle deelnemers vis aangeboden ter weging maar de gewichten waren niet om over naar huis te schrijven. Maar zoals altijd was er ook deze dag weer een winnaar. Peter Bruggeman won deze wedstrijd met 3440 gram, Ad Slijters werd tweede met 2660 gram gevolgd door Ruud Westerterp met 1600 gram en Jan Geijtenbeek met 1580 gram. De 16 vissers vingen samen een schamele 20 kilo.
De volledig uitslag vind je hier.
De eerst volgende wedstrijd zal zijn op zondag 5 september, wederom in het Amsterdam Rijnkanaal, ditmaal bij de spoorbrug van Schalkwijk. Voor nu een fijne vakantie.