Arie van Delft wint derde competitiewedstrijd

Maandag, 6 september 2021

De derde competitiewedstrijd zit er op. 14 vissers waren om 6:30 uur aanwezig voor de loting.

Het kanaal lag er prachtig bij. Weinig wind, het gras was kort gemaaid en de zon scheen uitbundig. Alle ingrediĆ«nten voor een mooie visdag!

De waarheid is echter vaak anders.
De vis wilde niet mee werken, slechts 16 kilo werd er door de 14 vissers samen gevangen.
Toch vandaag ook weer een winnaar. Arie van Delft ving in het laatste uur nog een paar blieken en won de wedstrijd met 2950 gram. Piet Schaper en Ruud Westerterp deelden de tweede plaats met 2500 gram. Vierde werd Remko Bicker met 1840 gram .Remko viste slim  bijna een kilo grondels naar boven.

De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is zaterdag 12 september in de Angstel.