Sil Heldingen wint vierde competitiewedstrijd.

Maandag, 13 september 2021

Zondag 12 september is de vierde competitiewedstrijd van 2021 gevist.

Bij aankomst aan de waterkant bleek dat het toegangspad naar het water was geblokkeerd door een aantal karpervissers. De tenten stonden midden op het pad en de karpervissers lagen nog in diepe slaap. De mannen waren echter welwillend en ruimden hun spullen op. Met een kleine vertraging konden de elf aanwezige vissers dus alsnog loten en op zoek naar hun steknummer.

Al snel na het beginsignaal gingen de eerste hengeltoppen al krom en er werden een aantal mooie brasems en opvallend veel voorns gevangen. Na weging bleek dat Sil Helsdingen vandaag de beste was. Met maar liefst 13 kilo won hij deze wedstrijd. Peter Bruggeman werd tweede met ruim 10 kilo gevolgd door Carl Benz met 6,5 kilo en Ed Dorresteijn met 4400 gram.Alle deelnemers hebben vis ter weging aangeboden, samen ruim 54 kilo. De volledige uitslag vind je hier.
De volgende wedstrijd is op 26 september in de Bongenaar te Nieuwegein.