Ad Blom wint vijfde competitiewedstrijd

Maandag, 27 september 2021

Zondag 26 september, de vijfde competitiewedstrijd van het seizoen.

Slechts tien vissers aanwezig vandaag. Met een lekkere temperatuur en een zwak windje begonnen we vol goede moed aan de wedstrijd. De eerste vissen werden al zeer snel gevangen. Net zo snel verdwenen de aanbeten helaas weer. Na 9 uur werd er nog amper een visje gevangen. Ad Blom was vandaag de beste, met 4040 gram won hij de wedstrijd gevolgd door Arie van Delft met 3760 gram. Hein den Hollander werd derde met 3480 gram.  De vierde plaats was voor Carl Benz met 3440 gram. De volledige uitslag vind je hier. De volgende wedstrijd is op zondag 10 oktober in de Eem aan het Zuidereind. Loten om 7:30 uur aan de waterkant.