Ad Blom wint zesde competitiewedstrijd

Maandag, 11 oktober 2021

Zondag 10 oktober werd onder prima weersomstandigheden de zesde competitiewedstrijd gevist.

Omdat we niet in de Eem terecht konden werd uitgeweken naar het Amsterdam Rijnkanaal bij van Wijk. Twaalf vissers waren present bij de loting. Het kanaal staat bekend als een eerlijk water, helaas waren er vandaag best wel verschillen qua vangsten. Waren het op de hoge nummers voornamelijk blieken, op de lagere nummers was het schrapen met grondels en klein voorntjes maar ja, dit wordt door het lot bepaald. Ad Blom was vandaag de beste. Met 6280 gram eiste hij de eerste plaats op gevolgd door Ruud Westerterp met 5380 gram. Derde werd Peter Bruggeman met 4880 gram. De vierde prijs was voor Sil Helsdingen met 3920 gram. De volledige uitslag vind je hier.
Zondag 31 oktober wordt de laatste competitiewedstrijd gevist in de Kersenboomgaard. De tussenstand van de competitie vind je hier.