In memoriam Sil Helsdingen

Maandag, 25 oktober 2021

Met ontsteltenis en groot verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van ons bestuurslid Sil Helsdingen.

Sil was een bekendheid in het regionale visserswereldje. Voor iedereen een woordje, grapje of schouderklopje. Iedereen kende Sil vanwege zijn persoonlijkheid maar ook vanwege zijn capaciteiten als wedstrijdvisser.

Sil was onze vereniging en onze vereniging was Sil. Al tientallen jaren de grote animator van onze viswedstrijden, ledenvergaderingen en uitjes. Sil stond altijd klaar voor de organisatie van onze evenementen en zorgde dat iedereen met een goed gevoel naar huis ging.

Helaas kwam er op zaterdag 23 oktober na slechts 64 jaar een einde aan het leven van een bijzonder mens. De evenementen van HSV de Brasem zullen dan ook nooit meer zijn zoals ze waren.
Sil, bedankt voor alles! We zullen je nooit vergeten. Rust in vrede.

Wij wensen Margot, Berry, Regina, Patrick, Marjolein en Milou heel veel sterkte toe om dit grote verlies te kunnen dragen.