Verslag eerste winterwedstrijd

Maandag, 8 november 2021

Zondag 7 november is de eerste winterwedstrijd van 2021 gevist.

Vanwege een aantal andere wedstrijden in de regio waren er slechts 11 vissers aanwezig. Er werd gevist op het stuk tussen de plofsluis en van Wijk. De vangsten waren ronduit slecht. Vijf vissers hebben hun vangst ter weging aangeboden een aantal hebben nooit een teken van leven gezien. Arie van Delft presteerde het toch om acht vissen te vangen. Hij won de wedstrijd met 3440 gram. Jos Schouten werd tweede met 2780 gram en Marcel van Zetten nam de derde prijs in ontvangst met 1840 gram. De volledige uitslag vind je hier.
De volgende wedstrijd is op zondag 21 november en zal het ongetwijfeld drukker zijn. We loten weer om 8:00 uur onder de brug van de A27.