Ruim 86 kilo vis in tweede winterwedstrijd

Maandag, 22 november 2021

Zondag 21 november, de tweede winterwedstrijd van dit jaar.

18 vissers aanwezig, mooi weer en een mooi parcours met plekken op 40 meter uit elkaar. Alle ingrediƫnten voor een mooie zondagochtend. De vis werkte ook redelijk mee, er werd ruim 86 kilo vis ter weging aangeboden. De vangsten bestonden hoofdzakelijk blieken en voorns. Opvallend was dat Ad Slijters een mooie giebel van circa twee kilo ving, redelijk uniek voor dit water!
Na vijf uur vissen bleek Ronald van Vulpen de sterkste, hij won de wedstrijd met 8950 gram gevolgd door Ruud Westerterp met 7080 gram. Arjan Klop, Ad Slijters en Remko Bicker eisten de overige prijzen op. De volledige uitslag vind je hier.

Op  2 januari 2022 is de volgende winterwedstrijd gepland.