Kerstwedstrijd gewonnen door Ad Blom en Ruud Westerterp

Maandag, 13 december 2021

Zondag 12 december is de traditionele kerst koppelwedstrijd gevist.

Zeven koppels hadden zich ingeschreven. Helaas moest Patrick in quarantaine waardoor Peter alleen moest vissen. Onder druilerige weersomstandigheden begonnen we vol  goede moed om 8:45 aan de wedstrijd. Het was een taaie visserij.  Halverwege de wedstrijd trakteerde Ruud de aanwezigen op een lekkere kop erwtensoep, top geregeld Ruud, bedankt!
Na weging bleek dat het koppel Blom en Westerterp vandaag met afstand de besten waren. Met 8680 gram werden zij de winnaars. Johan Vermeulen en Jan Roelofs wisten knap de tweede prijs te veroveren met 4000 gram. De laatste prijs was voor Chris Klomp en Ad Slijters met 3620 gram. De volledige uitslag vind je hier.
Alle vissers kregen nog een lekkere rollade mee verzorgd door Carl Benz. Carl, bedankt voor het regelen van de prijzen!

Dit was de laatste wedstrijd van 2021. We wensen iedereen fijne feestdagen en alvast een heel gelukkig 2022.