Uitslag winterwedstrijd 13 februari

Maandag, 14 februari 2022

Zondag 13 februari hebben we weer een winterwedstrijd gevist

29 vissers waren present bij de loting. De koude wind en de matig tot slechte vangsten maakten dit een dag die we maar snel moeten vergeten. In beide vakken is door slechts 6 man vis ter weging aangeboden. Het A vak werd gewonnen door René van der Werf met 1740 gram gevolgd door Piet Schaper met 1440 gram. Jan Roelofs werd derde met 1160 gram. Bij elkaar is in het A vak slechts 6480 gram gevangen.
Het B vak werd gewonnen door Erwin Haarmans met 2835 gram gevolgd door Leen van Hees met 2495 gram. Derde in dit vak werd Martin Nagtegaal met 2275 gram. Het totaal gewicht in het B vak was iets beter met 10600 gram. De volledige uitslag vind je hier.

Zondag 27 februari de volgende wedstrijd.