Uitslag winterwedstrijd 27 februari

Maandag, 28 februari 2022

Op zondag 27 februari werd de één na laatste winterwedstrijd gevist.

27 vissers waren aanwezig, een mooi aantal aangezien er in de regio ook al weer andere wedstrijden op het programma stonden. De zon scheen volop maar er stond een erg koude wind dwars over het water. De vis werkte vandaag op een aantal plaatsen goed mee, in totaal werd er bijna 70 kilo gevangen!
In het A vak was Gert van Vulpen vandaag de sterkste met 7680 gram. Levi van Delft werd tweede met 7380 gram en de derde vakprijs was voor Jos Schouten met 5080 gram. In het B vak was Ruud Westerterp vandaag de beste, zijn 17 vissen wogen 5010 gram. Tweede in het B vak was Cor Kalkman met 4475 gram. De derde vakprijs ging hier naar Ronald van Vulpen met 3690 gram. Opvallend was dat vandaag op de lage nummers het best werd gevangen terwijl dat in de vorige wedstrijden juist niet het geval was. De volledige uitslag vind je hier.

De laatste wedstrijd wordt gevist op zondag 13 maart!