Uitslag winterwedstrijd 13 maart

Maandag, 14 maart 2022

Zondag 13 maart is de laatste winterwedstrijd gevist.

Dit maal 16 vissers aanwezig voor de loting. De weersomstandigheden waren prima, de vis had er helaas nog geen zin in.  In de laatste twee uur werd er hier en daar nog een visje gevangen. Na weging bleek Ad Blom dit keer de beste. Met 2960 gram ontving hij de eerste prijs. Gedeeld tweede met 2700 gram waren Ruud Westerterp en Peter Bruggeman. De vierde prijs ging naar Martin Nagtegaal met 2540 gram. De volledige uitslag vind je hier.

We hebben deze winter ondanks een kleine onderbreking toch nog zeven wedstrijden kunnen vissen met een mooie opkomst. De vangsten waren wisselend zoals wel vaker in het kanaal. Iedereen bedankt voor de deelname en graag tot 6 november 2022, dan staat de eerste winterwedstrijd weer gepland.