Arnold Hensbroek wint eerste competitewedstrijd 2022

Maandag, 25 april 2022

Zondag 24 april werd de eerste competitiewedstrijd van 2022 gevist.

Plaats van handeling, de Eem in Baarn aan het Zuidereind. Windje in rug, volop zon dus prima omstandigheden. Er waren 13 vissers aanwezig om 6:30 uur voor de loting. De vangstberichten van de afgelopen weken waren hoopvol dus iedereen had er zijn in. Helaas is in het vissen de ene dag de andere niet. Het bleek vandaag best lastig een visje te vangen maar zoals altijd komt er toch weer een winnaar uit. Arnold Hensbroek won deze wedstrijd met 7180 gram. De tweede prijs ging naar Leen van Hees met 4100 gram gevolgd door Piet Schaper met 4060 gram. De vierde prijs was voor Carl Benz met 3880 gram. de volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is in de Leidse Rijn te Harmelen. loten om 6:30 uur op de parkeerplaats bij Restaurant het Scheepje.