Uitslag tweede competitiewedstrijd

Maandag, 9 mei 2022

Zondag 8 mei werd de tweede competitiewedstrijd gevist.

Plaats van handeling: de Leidse Rijn in Harmelen. Er waren 13 vissers aanwezig voor de loting. De vangstberichten waren goed dus vol goede moed zocht iedereen zijn plek op. Het leek dus een topdag te gaan worden want al snel werden de eerste brasems gevangen en volop lijnzwemmers. Na anderhalf uur leken de vissen echter verdwenen en werd het een lange zit. Een paar man konden na wat gezoek toch in het laatste uur nog een paar vissen vangen. Na weging bleek dat Peter Bruggeman vandaag de winnaar was. Op de staart van het parcours wist hij ruim 14 kilo te vangen. Goede tweede werd Remko Bicker met 7360 gram. Patrick van Biemen eiste de derde prijs op met 5220 gram gevolgd door Paul van Geijtenbeek met 5160 gram. Helaas moesten vier man een nul noteren. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 22 mei in het Amsterdam Rijnkanaal bij Maarssen/ Breukelen.