Uitslag derde competitiewedstrijd

Maandag, 23 mei 2022

Zondag 22 mei was de derde competitiewedstrijd.

Er werd gevist in het Amsterdam Rijnkanaal tussen Breukelen en Maarssen. Prachtig weer en 14 vissers aanwezig voor de loting. Het werd een taaie visserij, op sommige plaatsnummers was er amper beet te krijgen. Maar zoals altijd zijn er toch een paar uitschieters. Nico Bijvoet wist zijn staarnummer keurig te verzilveren en met 7840 gram was hij vandaag de winnaar. Patrick van Biemen werd tweede met 7280 gram gevolgd door Piet Schaper met 4100 gram. De vierde prijs was voor Leen van Hees met precies 4000 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 12 juni in de Oude Rijn. Adres Buitenkerk Zwammerdam. Loten op de parkeerplaats aldaar. Voor degene die de weg niet weten staat Peter om 6:00 uur op de parkeerplaats Hellevliet aan de A12.