Uitslag vierde competitiewedstrijd

Maandag, 13 juni 2022

Zondag 12 juni werd de vierde competitiewedstrijd gevist.

Vanwege vakanties waren slechts zeven vissers aanwezig aan de Oude Rijn bij Zwammerdam. Om 7:15uur  was iedereen klaar en werd vol goede moed begonnen aan de wedstrijd. De eerste anderhalf uur zat de beet er redelijk in en werd er hier en daar wat kleine vis gevangen. Daarna was het zoals tegenwoordig wel vaker weer schrapen voor een visje. Toch ook vandaag weer een winnaar. Ad Blom won overtuigend met 5280 gram gevolgd door Nico Bijvoet met 2960 gram. Piet Schaper eiste de derde plaats op met 1980 gram. Willem SteppĂ© en Patrick van Biemen eindigden beide als vierde met 1800 gram. Al met al teleurstellende vangsten in een mooi water. De volledige uitslag vind je hier.

De tussenstand na vier wedstrijden vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 26 juni in het Amsterdam Rijnkanaal in de Kersenboomgaard.