Uitslag vijfde competitiewedstrijd

Maandag, 27 juni 2022

Zondag 26 juni was de vijfde wedstrijd van het seizoen.

Plaats van handeling dit keer het Amsterdam Rijnkanaal in de Kersenboomgaard. Een water waar in het verleden in deze tijd van het jaar vaak mooie vangsten werden gedaan. Vanwege vakanties waren er slechts 10 vissers aanwezig voor de loting. Het werd een dag om snel te vergeten, de vangsten waren wederom bedroevend!  Na weging bleek Arie van Delft vandaag de beste. Met 2580 gram was de eerste prijs voor hem. Tweede werd Ad Blom met 1880 gram. Arnold Hensbroek eiste de derde plaats op met 1560 gram en de vierde prijs was voor Piet Schaper met 1420 gram. De volledige uitslag vind je hier.
De tussenstand na vijf wedstrijden vind je hier.