Uitslag zesde competitiewedstrijd

Maandag, 5 september 2022

Zondag 4 september werd de eerste competitie na de zomervakantie gevist.

Onder stralende omstandigheden waren 11 vissers aanwezig voor de loting. De eerste twee uur zat de beet er bij de meeste vissers goed in.  Op de lage nummers voornamelijk kleine vis, achter op het parcours werden met regelmaat mooie brasems en blieken geschept. Zoals tegenwoordig wel vaker voorkomt verdween na zo'n twee en een half uur de beet volledig en konden de deelnemers bijkleuren in het zonnetje. Na weging bleek Peter Bruggeman vandaag de beste. Met bijna 13 kilo won hij de wedstrijd gevolgd door Patrick van Biemen met 7680 gram. Nico Bijvoet werd derde met 5760 gram en de vierde prijs ging naar Fred Schouten met 5760 gram. De volledige uitslag vind je hier. De tussenstand na zes wedstrijden vind je hier.