Carl Benz wint laatste competitiewedstrijd, Patrick van Biemen kampioen

Zondag, 23 oktober 2022

Zondag 23 oktober werd de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen gevist. Vanwege uiteenlopende redenen waren er helaas slechts 10 vissers aanwezig.

Er werd gevist aan de Eem te Baarn onder prima weersomstandigheden. Iedereen had de spullen redelijk snel opgebouwd en om 8:15 uur konden we beginnen met vissen. Al snel werd er hier en daar vis gevangen. De brasems hadden vandaag geen trek want er werd overwegend voorn en winde gevangen. Al met al een taaie visdag. Na weging bleek dat Carl Benz vandaag de juiste keuze had gemaakt. Met de vaste hengel viste hij een mooi aantal vissen bij elkaar met een gewicht van 4720 gram waarmee hij de wedstrijd won. Tweede werd Piet Schaper met 3660 gram gevolgd door Peter Bruggeman met 3200 gram. De vierde prijs was voor Chris Klomp met 3160 gram. De volledige uitslag vind je hier.

Patrick van Biemen heeft de competitie dit seizoen gewonnen. Met 27 punten is hij de terechte kampioen en mag hij op de ALV van maart de beker in ontvangst nemen. Peter Bruggeman is als tweede geƫindigd met 29 punten, Ad Blom is derde met 32 punten. De volledige eindstand van de competitie vind je hier.

Patrick draagt zijn kampioenschap op aan zijn schoonvader en visvriend Sil Helsdingen die vandaag exact een jaar geleden is overleed.