Uitslag eerste winterwedstrijd

Maandag, 7 november 2022

Zondag 6 november werd de eerste van acht winterwedstrijden gevist.

Er hadden zich 23 deelnemers ingeschreven en er werd dus gevist in één vak. Op de lage nummers werd in het eerste uur wel wat vis gevangen maar zoals tegenwoordig wel vaker was het na anderhalf uur voorbij en werd het een lange zit. Op de hogere nummers bleef de vis wel wat actiever en daar kwamen dan ook de prijswinnaars van vandaag vandaan. Ad Slijters viste op de staart van het parcours bijna 5 kilo bij elkaar wat hem de dagzege oplevert. Tweede werd Ben van Ek met 4580 gram gevolgd door René van der Werf met 3740 gram. Gert van Vulpen pakte de vierde prijs met 2920 gram en de laatste dagprijs was voor Martin Nachtegaal met 2780 gram.
De volledig uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 20 november. Opgeven voor vrijdag 18 november 20:00 uur bij Ad Slijters