Uitslag tweede winterwedstrijd

Maandag, 21 november 2022

Onder ijzige omstandigheden werd de tweede winterwedstrijd gevist.

Er hadden zich 26 deelnemers aangemeld en de temperaturen van -6 graden getrotseerd. We visten vandaag in twee vakken van 13 op het traject "Eendenkooi".  Op veel plaatsen viel het niet mee om een visje te vangen maar toch wisten de aanwezige vissers bij elkaar bijna 80 kilo vis ter weging aan te bieden. De vangsten bestonden voornamelijk uit blieken en opvallend veel grote voorns.

Het A vak werd gewonnen door Ad Slijters. Hij viste in het midden van het vak knap 5360 gram bij elkaar. Tweede in het A vak werd Michael Helsdingen met 4520 gram. De derde vakprijs hier was voor Erik Brouwer met 4200 gram. In het B vak was Martin Nachtegaal wederom ijzersterk. Hij won dit vak met 8360 gram. Tweede werd Ronald van Vulpen met 7140 gram en de laatste vakprijs was voor Richard de Kroon met 3800 gram. De volledig uitslag vind je hier.

De volgende winterwedstrijd is op zondag 8 januari 2023. Opgeven uiterlijk op vrijdag 6 januari 20:00 uur.