Uitslag kerstkoppel 11 december

Maandag, 12 december 2022

Zondag 11 december werd de laatste wedstrijd van dit kalenderjaar gevist.

Er hadden 10 koppels ingeschreven voor de jaarlijkse kerst koppelwedstrijd. Ondanks de winterse temperaturen was het aan het begin van de wedstrijd best aangenaam aan de waterkant. De vis had echter weinig zin. Of het door de opeens gedaalde temperatuur komt zullen we nooit weten maar het was taai om de vis tot bijten te verleiden. Piet Schaper en Arnold Hensbroek waren vandaag de besten en wonnen de wedstrijd met 6780 gram. De tweede plaats was voor het koppel Erik Brouwer en Dennis van de Berg met 5280 gram. De derde prijs was voor het koppel Patrick van Biemen en Peter Bruggeman met 4390 gram. Voor alle deelnemers was er bovendien een mooie rollade. De volledige uitslag vind je hier.

Na afloop had Ruud Westerterp voor iedereen een heerlijke kop erwtensoep klaar staan. Ruud bedankt.!!