Goede vangsten bij derde winterwedstrijd

Maandag, 9 januari 2023

Zondag 8 januari is de derde winterwedstrijd gevist.

35 vissers hadden zich opgegeven en waren ook allen aanwezig waardoor we in twee vakken hebben gevist. Het weer was uitstekend en ook de vis had er best zin in. In totaal is er ruim 157 kilo vis gevangen. De hoogste gewichten kwamen dit keer uit het A vak. Ben van Ek was daar de sterkste met 10570 gram. Edgar Kuus werd tweede met 9420 gram. De derde prijs was voor Arie Kers met 9340 gram en de laatste vakprijs ging naar Lucien de Rade met 9030 gram. In vak B was Cees van Montfoort de beste. Hij won het vak met 7460 gram gevolgd door John Bijvoet die met 7240 gram tweede werd. De derde vakprijs was voor Arie van Delft met 6540 gram en de vierde prijs in vak B was voor Roman van Geldrop met 6060 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 22 januari. Opgeven tot uiterlijk vrijdag 19 januari 20:00 uur.