Uitslag vierde winterwedstrijd

Maandag, 23 januari 2023

Zondag 22 januari werd de vierde winterwedstrijd gevist.

Het was echt winter qua temperatuur dit keer. Een snijdende noorden wind recht op de kop maakte het niet aangenaam. Toch waren 25 vissers aanwezig en er werd dus in één vak gevist. Het viel niet mee om een visje te vangen dit keer. Werd er in de vorige wedstrijd nog ruim 5,5 kilo per deelnemer gevangen, dit keer slechts 1,6 kilo , de 25 vissers wisten bij elkaar slechts 40 kilo ter weging aan te bieden.
Ben van Ek was wederom de sterkste, met 6320 gram was de eerste prijs voor hem. Tweede werd Ronald van Vulpen met 4580 gram gevolgd door Edgar Kuus met 406 gram. Levi van Delft werd vierde met 3600 gram en de laatste dagprijs was voor John Bijvoet met 3260 gram. De volledige uitslag vind je hier.
De volgende winterwedstrijd is op zondag 5 februari. Opgeven voor vrijdag 3 februari 20:00 uur, het maximum aantal deelnemers is 40!