Uitslag vijfde winterwedstrijd

Maandag, 6 februari 2023

Zondag 5 februari werd de vijfde winterwedstrijd gevist.

Een grote opkomst met 40 deelnemers, tevens het maximum aantal dat mee kan doen! Er werd gevist in twee vakken van 20. De vangsten waren wederom niet best, maar liefst 15 vissers hebben geen vis aangeboden ter weging en er is in totaal slechts 94 kilo vis gevangen. Cor Kalkman was vandaag de sterkste, met 7810 gram werd hij winnaar van het B vak gevolgd door Arjan Klop met 6880 gram. Peter van Drie werd derde in vak B met 5220 gram e de vierde vakprijs was voor Levi van Delft met 4460 gram. In vak A was het wederom Ben van Ek die er met 7780 gram met de eerste prijs vandoor ging. Tweede in vak A werd Wil Renes met 6660 gram en Erik Brouwer werd derde met 5500 gram. De vierde vakprijs in vak A was voor Ronald van Vulpen met 5140 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op 19 februari. Opgeven voor vrijdag 17 februari 20:00. Maximum aantal deelnemers is 40, vol= vol!