Uitslag zesde winterwedstrijd

Maandag, 20 februari 2023

Zondag 19 februari is de zesde winterwedstrijd gevist.

Ondanks de druilerige weersomstandigheden waren er toch weer 34 deelnemers vandaag. Er werd dus gevist in twee vakken van 17. De vangsten waren redelijk, de 34 vissers vingen in totaal ruim 145 kilo vis waaronder een aantal mooie brasems.De vangsten waren in beide vakken nagenoeg hetzelfde, 75 kilo in het A vak en 70 kilo in het B vak.
In vak A was Kees Neerings vandaag de beste. Met 9790 gram won hij het A vak gevolgd door Levi van Delft met 9 kilo precies. Peter Bruggeman werd derde met 8110 gram en de vierde vakprijs ging naar Leen van Hees met 7900 gram. In het B vak was René van der Werf de sterkste, met 10980 gram won hij dit vak. Tweede werd hier Ben van Ek met 9760 gram en de derde vakprijs was voor Erwin Haarmans met 9200 gram. De vierde vakprijs was voor Cees van Montfoort met 5880 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 5 maart, opgeven uiterlijk op vrijdag 3 maart 20:00 uur. Maximaal 40 man, vol= vol!