Uitslag zevende winterwedstrijd

Maandag, 6 maart 2023

Zondag 5 maart werd de één na laatste winterwedstrijd gevist.

Ondanks het starten van diverse andere viswedstrijden en competities waren er toch weer 23 vissers ingeschreven. Er werd dus gevist in één vak. De vangsten waren wisselend, sommigen moesten schrapen voor een visje, anderen kregen met regelmaat beet. Leo Zwamborn wist een prachtige spiegelkarper van ruim 4 kilo te landen en er werden diverse zeer grote windes en baarzen gevangen.
Arie Kwakernaak was deze dag de beste, met 10920 gram werd hij eerste. Martin Nachtegaal werd tweede met 9840 gram gevolgd door Leo Zwamborn met 8810 gram. De vierde prijs was voor René van der Werf met 8810 gram en de vijfde dagprijs was voor Herman Verrips met 6400 gram. De volledige uitslag vind je hier.

Volgende week zondag, 12 maart, de laatste winterwedstrijd. Inschrijven tot uiterlijk 10 maart 20:00 uur.