Uitslag laatste winterwedstrijd

Maandag, 13 maart 2023

Zondag 12 maart werd de laatste van de acht winterwedstrijden gevist.

Vanwege het starten van een aantal verenigingscompetities waren er dit keer "slechts" 17 deelnemers. Over de vangsten kunnen we vandaag kort zijn, het was niet best. Zeker op de lage nummers was het moeilijk om een visje te vangen. Bij de eerste 10 nummers konden 6 vissers geen vis ter weging aanbieden. Op de hogere nummers was het iets beter en alle dagprijzen kwamen dan ook uit deze nummers. René van der Werf was vandaag de beste met 7160 gram gevolgd door Ronald van Vulpen met 5620 gram. De derde dagprijs was voor Michael Helsdingen met 4520 gram en de laatste dagprijs ging naar Leen van Hees met 4320 gram. De volledige uitslag vind je hier.

We kunnen terug kijken op een mooie serie wedstrijden met een goede opkomst. wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Iedereen bedankt en tot in november.

Op 5 november 2023 starten we weer met een nieuwe serie van acht wedstrijden. Informatie volgt t.z.t.