Uitslag eerste competitiewedstrijd

Maandag, 17 april 2023

Zondag 16 april is de eerste wedstrijd van de zomercompetitie gevist.

Met 17 deelnemers een mooie opkomst.  Er stond een koude noorderwind maar de meeste vissers konden achter de dijk plaats nemen waardoor er enige beschutting was.. De vis werkte over het algemeen goed mee, er werden een aantal zeer grote brasems gevangenen. Er werd in totaal bijna 90 kilo ter weging aangeboden. Patrick van Biemen won deze wedstrijd met 12210 gram, hij ving slecht vijf vissen maar deze waren van het goede gewicht.

Peter Bruggeman werd tweede met  40 gram minder, 12170 gram. De derde prijs was voor Piet Schaper met 7850 gram en de vierde dagprijs ging naar Jan Gijtenbeek met 7140 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op zondag 30 april in de Leidse Rijn te Harmelen. Loten om 6:30 uur op de parkeerplaats bij het Scheepje.