Uitslag tweede competitiewedstrijd

Maandag, 1 mei 2023

Zondag 30 april werd de tweede competitiewedstrijd gevist.

Plaats van handeling, de Leidse Rijn te Harmelen. Er waren 14 vissers aanwezig voor de loting. Zoals bekend is op dit water een goede plek loten vaak bepalend voor een goed resultaat. Vandaag was dit wel erg extreem, de kop en staartplek leverden enorm veel vis op terwijl vijf man nooit een beetje hebben gezien. Ruud Westerterp viste vandaag op nummer 1 en won met afstand de wedstrijd met 39640 gram. Peter Bruggeman mocht op de staart van het parcours plaatsnemen en kreeg daar  na 2 uur de vis aan de praat. Hij werd tweede met 24700 gram. Piet Schaper werd derde met 21370 gram en  de laatste dagprijs ging naar Nico Bijvoet met 5020 gram. De volledige uitslag vind je hier.

De volgende wedstrijd is op 21 mei in het Amsterdam Rijnkanaal bij Maarssen.